Sofia idag :)!

idag slutade vi typ ett :)! det var sköönt, sen var jag med sofia :) vi typ filmade, gjorde läxan å drack varm oboy å såg på tv :]♥
kuulkuul!
imrn börjar vi åtta som vanligt, vi börjar typ åtta varje dag ;(
menmen, sen efter skolan ska jag till morfar å måla, har inte målat klart det jag började på i sommras. men iaf imrn när jag är klar kanske jag kan köpa min mobil (aa) :D galeetskönt isåfall:]!
orkar inte ha min cpfulamobil som jag har nu, det finns inte ett skit som är bra med den :p
men nu börjar jag bli trött så ska gå nu:)
världens finaste biild! hihiih:]johannagjordedenåtmej<3

Justin bieber my ollb :]<3 och jag är justins ollg :]]]]<3
//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0