Totteee

 stackars lill totteee. Nu när jag satt vid datorn så hörde kag hur nån katt skrek genomfönstret och då jag bah: TOTTE! Sen gick jag och kollade men han satt inte i kopplet så jag bah: amen då är han inne nån stanns, men hittade ingen totte, tillslut sprang jag ut och sen ropade jag Totte! när jag gick förbi sofias baksida så kom en liten vit katt.
haha, då hade Totte på nåt sätt öppnat framsidan dörren och sprungit runt huset till Sofia! Men tur att han inte sprungit nån annan stans. Undra hur länge han varit ute :)


Kommentarer
Postat av: S o f i a <33

Men han saknade ju meej!!!!!!

Han tyckte att det var konstigt att inte jag hade varit hos han på ett tag och då var han tvugen att fara och kolla om det hade hänt något med meeejjjj:]<33



Älskar deejjh också Toottteeee<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0