Tjauuuuuu:]

Morning morning:]

Vädret här i Strömstad idag är inte det bästa. Men jag tror att det skulle bli bättre på eftermiddagen:]
Hur är vädret i Ume?Nån?
Haha, idag vet jag inte riktigt vad jag ska göre, kanske blir stan men hur kul är det när det rengnar?:] Så vi får se vad det blir idag. Är jag bara hemma så blire mke bloggníng :]
Nu kom Elsa hem som en blöööt hund och springer runt med svansen mellan benen och upp och ner i soffan och springer fram och tillbaka i vardagsrummet:] Snart ryker väll Tv:n;]
Måste film nån gång när hon gör det, ser värkligen knasigt ut ;*
Nu blire Facebook<33

Midsommar 2010<33


Kommentarer
Postat av: lollo

här är det strålande sol och över 20+ grader :P



kram<3

2010-07-08 @ 13:59:10
URL: http://loovisaa.webblogg.se/
Postat av: Linn <3

Jääääätte fin blogg bruuudar ;]



Kram <3

2010-07-08 @ 15:03:44
URL: http://linnizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0