Sommarsssoool:]

Tjjennareee<33

Åhh, förlåt,förlåt,förlåt, fööööörrrrrllååått! Jag har inte haft tid att uppdatera på ett tag, men nu ska jag bättra meeej :]


Idaaah äre jättefintväder, ska soola och bada;]<33
Måååste bli brun nu assåå btw, jag och Linn har ett litet vad typ.... Eller  när Linn kommer till min stuga ska vi se vem som är brunast och den vinnervåran Lilla Tävling!
Jag ska vinna!!;]
Juste, Igår var vi på Nordby shoppingcenter och köpte en LCD Tv till stuugan och enmassa utemöbler och så. Det var riktigt skoj faktiskt, ni skulle ha sett mig och matilda påvägen hem. Vi satt med en STOR Kartong ihopklämda i baksätet, jag kunde inte se ut ur bilen...Men men det gick bra tillslut:]
Men nu så ska jag gå och fotaaa Lite


Pözzzzzzzzz

klassresan 2010<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0