Jag utmanar...

såg att vi blivit 'utmanad' av lovisa :]
Men jag skriver mina nu så får sofia skriva sina sen och vilka vi utmanar ;) haha

Så här gör man:
- Dom som blir utmanade måste skriva 6 sanningar om sig själva på sin blogg. Och skriva in reglerna i "spelet".

När man genömfört utmaningen ska det välja 6 nya bloggare och göra en lista av deras namn. Efter att det är gjort ska man skriva en kommentar åt dom och låta dom veta att de är utmanade och ska läsa ens egens blogg för mer info.

Mina 6 sanningar:
-
Jag tycker det bästa som finns är hästar.
- Jag har blivit helt fast för justin bieber, typ kollar på alla intervjuer å allt möjligt som har med honom att göra (aa)
- Jag älskar min dator.. haha
- Jag har en NikonD3000
- Jag har ridit sen i 6års/början på ettan.
- Jag älskar havet :)

aja, kom inte på några bra men,men :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0