Hehe, sorry Emmisen ;*

Tjeenare:]

Idaaag har jag inte gjort så mke, bara tatt det lungt. Mamma och Bakat bullar och jag har ätit opp dom, fast inte alla:]
Har lite bilder, men ja ska snart springa och hämta datasaldden så lägger jag ut dom ;*
Juste, jag har lagt in en ny header bara tvärt elr så för jag årkade inte se den förra jag gjorde, blev inte så nöjd... Men Emma har inte sett det, asså att jag har bytt, men jag hoppas att det är Ok för henne, annars byter vi tillbaka igen<33
Haha, så bli inte förvånade om vi typ byter header igen:]
Men om jag känner Emma rätt så spelar det ingen roll<33
ÄLSKARDEEJ EMMA<33
Aja, nu ska jag springa och hämta datasladden. Pöööööözzz<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0