Goooddd mooorrrninngg:]

Godmorgon:]

Igår hedde vi båten i havet och så, det var jätteskoj;]<33
Vi har ju en lite roddbåt också som jag hedde i havet och rodde iväg. Jag rodde mest i sirklar men tillslut gick det, men då kom det värsta Strora båten när jag var mitt ute på havet och jag fick typ panink :] Men jag satt där och guppa på vågorna och tillslut kom jag in till bryggan;]
och dom som satt i båten var inte direkt en barnfamilj, utan några killar;]
Sen på kvällen så var jag och Erik ute och sprang och så, sen blev det värra ovädret och det bara blixtrade på hilmlen och så, ganska coolt men läskigt.Men det gick bra;]<33
Och idaag äre inte bästa vädret så vi ska åka in till nordby och köpa nån bänk eller nåt, sen ska vi typ äta dära:]
Och senare i eftermidda blire en båttur och kanske några undervattenbilder som jag kan bjuda på :]


Elsa och Donna bjuder:]<33


Pözzzzzzzzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0