:)

Jaaa, som ni såg så orkar vi inte ha nån fototävling lägre, men tack Lina för din fina bild ändååå:]<33
Har pricis bakat, ganska misslyckat men men, den blidde god iallafall. Eller ja, jag tror den är god....
Hade inge ägg så jag gick till grannarna som har höns och fick ägg och sen hade vi inte kakao så det blidde chokladpuddingspulver iställe:]
hehe, ska bjuda på den ikv när når kompisar kommer, jag längtar efter deras miner när dom smakar kakan:] aja, det blir nog bra:]

Jag vet att vi inte har varit så bra på att uppdatera men nu ska vi bättra oss vi lloovar:]


Ojdå, samma bild som emma, men jag orkar inte b
Så det blir en favvorit i repris dåra:]<333


Kyssss<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0