Åraan gick aav..:;(

amanda om Emma,:
- de är du å jag emma!:D<33

svar: ja elr huuur :D<333

ja, som rubriken säger. Vi åkte till bea och sen så satt vi vid datorn och gjorde låtar på ett as roligt program man kan ändra röster å sånt på ;p
haha sen gick vi ut till gummibåten som är as liten så vi typ trängdes ganska så mke... haha :]]
Men aja, det stormade typ och var as mke vågor och sen allt vatten flög i mitt ansikte, altså när bea roddee for det i mitt ansiktee.
Sen vare ju as tungt å vi flöt typ iväg sen helt plötsligt gick ÅRAN av!!
haha vi fick paniik å börja skrika.. haha, vi bah ska vi blåsa i visselpipan elr ;O?
men vi började skrika på hjälp och vifta med händerna å då som tur var såg typ beas syrra å pappa oss så dom kom och hämta oss å vi hade flytit iväg typ långt ;p! Sen satte dom fast snörret i båten å sen åkte vi efter.. haha!

Sen så fikade vi och spelade in en film! haha :D

Nu är jag hemma själv me ida :]! Mamma å pappa är på 40 års fest så vi har just ätit pizza å sen for vi på coop å köpte godis, smart som ida är tog hon fel nyckel så ja fick bära min cyckel hem -.-!
haha, men nu är vi hemma å snart ska vi se på Farsan typ :)

imrn blire väll stallet :)! och sen så blire väll amanda på måndag typ :D! saknar henne as mke<333

haha undra vad vi tittar på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0